myo-yogalates


 

Йогалатес  - една съвременна интерпретация на йога и пилатес, адаптирани към динамичния начин на живот. Представлява компилация от йогийски асани (пози), моделиращи тялото упражнения от пилатес и разтягане. Ще постигнете забележителни резултати не само във фигурата, но и при функционирането на храносмилателната, ендокринната и кръвоносната система. Всяко занимание започва със загрявка от главата д о петите и след това се преминава към позите на асаните и същинското натоварване. Редуват се стягане и разтягане на една мускулна група до постигане на ефективно горене на подкожната мазнина, както и лимфен дренаж. Динамичните движения се редуват с влизания и излизания от статичните пози. Равновесните упражнения и изометричното (статично) натоварване свалят напрежението и тренират способността ни за концентрация. Резултатът от този комплекс упражнения е стройна фигура, отлично здраве и прекрасно настроение.

10156009_527278604049666_7495960819735655890_n


 

Tapout е изключителна тренировка, чиято цел е да ви помогне в битката с изгарянето на мазнините и изграждането на чиста мускулна маса. Програмата е разработена от професионалния състезател и треньор по MMA и кондиционен треньор Майк Карпенко. Тя се основава на комбинация от кардио и силови упражнения, съчетани с забавни и предизвикателни ритници, юмруци и лакти, които ще ви променят само за 60 дни, стига да издържите 45-60 минути дневно.

zumba-logo-horizontal-945x313

 


 

Най - забавната тренировка, която сте посещавали!

Зумба е спорт, забавление и танц, танцувай в ритъма на музиката, със страхотни хора, горейки тонове калории без дори да осъзнаваш. Зумба е часът, която започна "денс - фитнес" революцията и промени завинаги значенито на думата тренировка. Това е една ефективна тренировка, включваща всички мускулни групи в ритъма на танца. Ще имате възможността да се насладите на ритъма на салса, бачата, самба, регетон и много други, докато горите излишните калории по време на тази аеробна тренировка.


 

Nutrition-Logo-1-Apple-Only

В Dance Walk Burner няма да намерите побъркващи упражнения, непосилни натоварвания или негативна енергия като резултат от тях; а единствено разумна физическа активност, основана на двете най-естествени състояния на човека –  неусетното, но много ефективно натоварване на ходенето, съчетано с изключителното удоволствие от най-първичното и лесно изразяване на човешките емоции - танца. На фона на приятна музика, с използване на лесни и общодостъпни танцувални стъпки и техники и в ритъма на умерено-бързия ход ще изгорите достатъчно калории и оформите всички проблемни зони неусетно и с удоволствие. Взаимствайки движения и техники от танците, балета, изометричните тренировки, програмата е подходяща за всички нива на физическа подготвеност и особено за хора с двигателни, функционални и ставни проблеми, както и такива с наднормено тегло и дори и е чудесна здравословна грижа за добрата форма на жените над 40-45 г. А 40 е новото 20! Останете на 20в отлични здраве и :)


 

pilates-1

Методът ПИЛАТЕС, получава името си от неговият създател Джоузеф Пилатес. Това е система от нискоинтензивни упражнения. Чрез придобиване на сила и гъвкавост, тя развива тялото правилно и балансирано. Тренировката набляга на дишането, концентрацията и прецизното изпълнение. Освен стройно и красиво тяло, друга цел на упражненията от Пилатес е да заздравят мускулите свързани с гръбнака и тези, намиращи се около и в дъното на коремната кухина.Тъй като, това подобрява цялостаната стабилност на торса, системата е много ефикасна при преодоляването на болките в гърба и кръста. Използва се и при възстановяване на тазовото дъно след раждане. Прилага се в различни етапи на физическа рехабилитация след травми и операции.


 

KangooJumps_logo

Kangoo Jumps е новата спортна мания, която завлaдя всички. Причината е в многото предимства, които това занимание предоставя, благодарение на специалните обувки създадени от канадският доктор Грегори Летхамп за рехабилитация. 
Kango Jumps натоварва цялото тяло, всички мускулни групи, но упражненията са лесни и забавни. Това е най-добрия начин да комбинирате спорт и развлечение.


 

 
 
 
 

bbclonwd

BODY BALANCE е тренировка с елементи на йога, тай чи, пилатес, която изгражда гъвкавост и сила и ви кара да се чувствате уравновесени и спокойни. Всяка тренировка по BODY BALANCE започва с лесни упражнения от Тай Чи, карайки ви да забравите ежедневните си грижи, да уравновесите духът и да подготвите тялото за настоящата тренировка. Инструкторът ще ви преведе през различни йога и пилатес упражнения за укрепване и тонус на основните мускулни групи. Последните 10 минути са заделени за така известната медитация с психични и физиологични ползи, която подобрява ефектът от упражненията.


 

gymn

Комбинираната гимнастика е съвкупност от различни упражнения, които натоварват всички мускулни групи. Работи по програма, която обхваща цялото тяло в един тренировъчен час. Стяга и оформя качествени мускули, работи върху проблемните зони, моделира и оформя тялото.


 

 
 

12512289_1247900821891318_3498759953563938576_n

Ориенталкси танци

Ориенталският танц е с древна история и познания за самата жена. В началото танцът се изпълнявал както като част от различни ритуали, така и за забавление. Той дава възможност за израз на емоции и преживявания. Полезен и приятен. Усъвършенства координацията на крайниците с торса, както и равновесието. Интензивно упражнява всички мускулни групи - шийни, раменен пояс, гръбни, гръдни, бедрени. Оформя фигурата по много хармоничен начин (особено талията), повишава тонуса. Тренира паметта и търпението. Преоткрива женствеността.